Baietii astia sunt cunoscatori... :)
Wednesday, April 25, 2007
Cica cei mai tari dj romani
Printed by Adinaaa . 1:46 PM
Coduri de bare: 5|| de pe ||net ||, 5|| essential||music ||
My life play-by-play or something like it. You may not like it. I may not care.
Baietii astia sunt cunoscatori... :)
Printed by Adinaaa . 1:46 PM
Coduri de bare: 5|| de pe ||net ||, 5|| essential||music ||
Diseño original por the undersigned | Adaptación a Blogger por Blog and Web
7 comentarii:
astia mixeaza mai bine decat mine :))) (pe bune)
daca tot iti place asa mult (sau nu?) genul asta de muzica, nu te intereseaza asta?
:)
Ok, citisem postul tau la momentul respectiv, insa am trecut de el. Acum ca ai mai mentionat o data de proiect, am intrat pe site si am umblat pe acolo. Initial, aveam impresia ca e mai mult pe trance chestia asta. Dar m-am uitat la 'artist of the week' de acum si am vazut ca tipul asta e mai mult pe house. Deci e o chestie mai variata si imi place. Pe trance chiar nu aveam treaba... aveam o singura impresie "nu suport tiesto, dar imi place o piesa mai veche de la el - battleship grey"
Mai, imi place ideea, dar mai spune-mi si tu niste detalii. Cum intervievezi djii? Pe mess? Ca vad ca intrebarile sunt legate de raspunsurile anterioare, deci nu cred ca e mail. Ce anume se urmareste in interviu? Nush, mai zi si tu alte chestii relevante.
daca stau bine sa ma gandesc nu avem deloc artisti trance in portofoliu. dar avem orice de la electro-clash, electro, techno, minimal, schranz, idm, experimental, gabba and so on. interviurile se fac si pe mess si pe mail sau folosind skype si alte servicii free de vocal messaging. sau chiar si personal (cum a fost cu mihai popoviciu). cele pe mail..well...aici e vorba de creativitate pt ca ii trimiti toate intrebarile odata si apoi incerci sa le legi. trebuie sa stii si ce sa intrebi si in ce ordine. eventual da-mi un mail pe trashcore at gmail blah blah si iti dau mai multe detalii acolo (mailul din post nu mi l-am configurat inca... hdd down and stuff)
Brici! Brandingul Pepsi e oportun. Au luat la promotie, 2.5 la pret de 2. Mi se pare reprezentativ. ;-)
Da, clar... de fapt e un viral pentru Pepsi. Au avut destui bani cat sa-i ia pe Beckham, Britney Spears, Beyonce, dar nu au mai avut bani sa-l plateasca si pe Tiesto sa-i promoveze, asa ca devin si ei inventivi.
Oricum se vede ca baietii au mai fost la concerte Tiesto, nu-s de ici de colo... :)))
wow... asta e postul in care te-am agatat :))))))) si azi cineva a intrat de aici la mine. e un semn, iti zic eu. acum lumea va sti ca suntem iubiti :)))
Post a Comment