In situatia ipotetica in care ai vedea ceva de genul pe jos:
... probabil te-ai gandi ca a dat norocul peste tine. Te apleci, il ridici, te uiti la el si iti spui "Deh, alt gablont". Dar stai! Ce scrie aici? "Choose only things that last a lot..." Hmmm... tentant. Dar din nou. Ce e aici? In interiorul inelului este sris un link (cu laser, by the way). Curiozitatea deja te macina. Restul zilei grabesti toate treburile pentru a ajunge acasa in fata calcului. Intri pe net, tastezi www... si surpriza.
Din ciclul reclamelor cu final neasteptat...
Un ambient* pentru un sortiment de lapte care rezista pana la 26 de zile de la imbuteliere, numit Più Giorni sau mai multe zile, pe romana. Tricky one. :)
______________________
* ambient media - termen folosit pentru a descrie gama de forme neconventionale de advertising exterior – de la vederi, pana la reclame pe dopuri, bilete de autobuz si bonuri, pana la avioane. (IQAds)
Courtesy of
Wednesday, April 18, 2007
Campanie cu final neasteptat
Printed by Adinaaa . 7:10 PM
Coduri de bare: 5|| pub||licitate ||
3 comentarii:
si un link catre reclama?
Ce reclama? :)) Nu am gasit nimic de genul. Era doar faza cu inelele drept o idee interesanta. :)
pai de unde e faza?
Post a Comment