Monday, March 12, 2007

You win some, you lose some

Ca omul normal, cand nu ai ce face, mai dai search pe google la propriul tau nume, cum ar veni, you google yourself, ca e verb de acum. Sa vezi daca existi, nu de alta. Asta am facut si eu azi si am fost surprinsa sa vad ca am castigat un tricou de la Heineken Music Thirst si mult mai surprinsa sa vad ca nici pana acum nu l-am primit.

17-Oct Adina Neamtu Bucuresti Tricou Heineken Music Thirst

Ar fi fost un cadou frumos pe atunci, mai ales ca pe 20 era ziua mea. Se mai intampla.

4 comentarii:

Monica JITARIUC said...

Adina, imi pare bine.
La multi ani intarziati si du-te fa-le scandal sa iti dea tricoul:))

Razna said...

heh, verde :X

albeenah said...

Dc te chema Marin in loc de neamtu poate puteam sa-l sharuim ;)

albeenah said...

si mai sunt nascuta si la 5 zile distanta de tine..pe deasupra...heh he...acuma mi-am dat seama