Monday, March 19, 2007

Jose Gonzalez


Nu m-am decis sa scriu un post despre actorul meu preferat de telenovele, desi asa suna si chiar nu ma uit la telenovele. Dar recunosc ca m-am uitat printr-a 4-a la prima telenovela in Romania: Marimar. Sau ceva in genul. :))

Dupa nebunia Sony Bravia toata lumea stie de piesa lui Jose Gonzalez - Heartbeats. E o piesa superba. In genul celor pe care le ascult dimineata cand ma trezesc si imi induc acea idee de "What a wonderful life". Dar mi-a atras atentia un prieten ca e de fapt e un cover dupa The Knife. Imi place The Knife ca formatie si chiar nu stiam de piesa asta, dar varianta lui Gonzalez merge mai bine la suflet.

De Gonzalez auzisem inca de anul trecut, din Essential Selection, pe cand avea o piesa Crosses, mixata de Superbass. Frumoasa si ea, dar nu se compara cu Heartbeats. Dupa aceste 2 piese, m-am hotarat sa imi downloadez albumul sau, Veneer, lansat pe 25 aprilie 2005. E chiar foarte frumos sil il recomand celor care nu sunt innebuniti dupa haus sau minimal sau ce mai e pe la moda acum. :))

Ieri ma acuzase un prieten ca sunt ingusta la minte si ca nu ma pot desprinde de muzica asta, haus, cum ii zice. Dar eu chiar sunt un foarte mare fan Bob Marley. Si chiar si OCS. Iar prin mixuri am dat de niste artisti foarte mijto, in genul Jose Gonzalez, un argentinian cu chitara in mana sau Amy Winehouse, ca tot mi-am downloadat azi. Un mix e ca un blog. Cineva aduna cele mai interesante chestii de pe net si le posteaza intr-un singur loc. Intr-o maniera personala.

0 comentarii: