Sunday, February 10, 2008

We did it again

***


SUPERB.

***

Initial mi se parea cam exagerat si chiar un gest extravagant sa dau 70 ron pentru Laurent Garnier, insa mi s-a pus pata si nu a mai contat. Imi pare bine ca nu am tinut cont de bani, fiindca a pus frumos. S-a meritat, nu am stat nici un moment. Bine... majoritatea aveau bilete luate la 50 ron, chiar daca peste tot era anuntat 70, nah, la mine ajung ponturile mai greu.

***

I'm glad I went. My faith in clubbing has been restored.

2 comentarii:

Anonymous said...

bai nebunie! a fost techno sau minimal? sau detroit? sau clubbing d'ala de iti place tie? sau gabba de imi place mie? sau terrorcore? sau speedcore? sau hardcore? sau trashcore?
ps: acum vei fi gasita pe google dupa genurile de mai sus. o gramada de gabberi la tine pe blog :D mwahaha!

Adinaaa said...

A fost superb... mai mult pe techno, nu am auzit nici un minimalism, desi a fost Studio Martin. :) Nu m-a impuns nimeni cu coatele pe ringul de dans, am avut loc de respirat, a fost foarte frumos.

De acum - Derrick May.