Sunday, July 15, 2007

Reviewing John Digweed

Cum mai multi prieteni ma intreaba de obicei dupa show-urile la care merg cum a fost, am obisnuit sa scriu mici review-uri pe blog, iar cand ma mai intreaba, ii indrum aici, fiindca e chiar frustrant sa ma repet de atatea ori si chiar nepoliticos sa dau paste din discutiile cu altii.

Pai cum sa fie la Digweed?
Ca la Digweed, nimic iesit din comun, sa iesi cumva de acolo fredonand vreo piesa tot drumul spre casa sau in genul, dar te prinde pe moment dansul si saritul.

Multimea a fost cum ma asteptam.
Dupa atatea veniri ale lui Digweed in Romania, multi au ajuns sa recunoasca numele pe postere si realizeaza ca e un eveniment care cere prezenta, chiar daca ei nu sunt fanii genului. Apoi, ca sa fiu in ton... gen cativa tripati, unul era chiar interesant, cu o freza gen minimal meets emo meets The Cure + cativa pe care i-am recunoscut din Martin sau din urma cu o saptamana de la Villalobos b2b Luciano.

Din ciclul tot timpul primesc chestii mok pe la concerte, cum ar fi whiskey, apa, de data asta am primit o acadea. Hehe :)

In rest, mi-au trebuit cam 50 de vodka, 2 beri si 2 energizante sa simt muzica lui Jimmy van M si sa ma prinda ritmul. Apoi, tare ma mai enervau aia care se bagau in mine si bagam un stil de dans mai agresiv. Pai cum... adica atata timp cat eu nu ma bag in viata lor, ce se baga ei in a mea, nu inteleg...

Dar daca va intrebati totusi cum a fost la Digweed, desi pana acum, probabil multi au ajuns macar o data sa-l vada, ascultati un Transitions si e cam aceeasi chestie, numa ca la concert e alta atmosfera si incepi sa dai din cap, apoi din picioare, mai ridici si mainile si nici nu iti dai seama cand dansezi in ritm. :)

1 comentarii:

Anonymous said...

sa nu uiti sa-mi zici si mie cum a fost la digweed :>