Tuesday, April 1, 2008

Blacklight Tattoo

***

Si... spargem gheata cu...



I'm considering alternatives.

Mi-ar placea sa imi fac un tatuaj, dar nu cred ca sunt cea mai consecventa persoana; azi mi-ar placea la nebunie, maine nu, poimaine ar incepe parca sa imi placa din nou daca ma uit din unghiul asta, peste o saptamana as ajunge la intrebarea "What was I thinking?"

What could it be though? O steluta? Some kind of retro dancefloor? Un bec? Bubbles? Simt ca pot mai mult... O fantoma? O oitza? Semnul intrebarii? Un avion cu o dara de fum in urma sa? Harta metroului londonez? Un chibrit in flacari? Neah... va mai las si pe voi sa contribuiti la brainstorming. Aaaah, dar un tatuaj genial pentru poly-graduates type: link.

Ma gandesc ca pe termen lung ar da cel mai bine un tatuaj cu cerneala reactiva la lumina UV. Probabil cand voi realiza ca ma plictiseste, voi fi ajuns la o varsta la care nu voi mai gusta cluburile si viata de noapte, nu voi mai da de lumina UV si voi uita complet, la memoria mea, ca am avut vreodata un tatuaj. Asta daca becurile obisnuite nu vor fi inlocuite intre timp cu neoane UV, din cauza acumularii de E-uri in organism intr-o cantitate atat de mare incat lumina naturala si cea furnizata de becuri incandescente ar cauza spontaneous bursting into flames.

Si daca ar fi asa, ce frumos ar arata un tatuaj incretit pe pielea imbatranita a unei persoane de 80 de ani, stralucind ca si cand ar avea o sursa de lumina proprie... :)))

7 comentarii:

Anonymous said...

picture this: unul dintre amicii tai te invita la o petrecere unde, fara sa-ti dai seama, te faci pulbere and you fuckin' pass out. te trezesti a doua zi dimineata si iti bubuie capul, te duci in baie sa te speli pe fata si nu vezi nimic iesit din comun in afara de cearcanele gigantice de sub ochi, in schimb vine vinerea si ai chef de club. zis si facut, ajungi intr-un loc unde sunt si neoane cu black light si observi cu stupoare ca toata lumea din jurul tau rade copios. De ce? Pai unul dintre amicii tai ti-a tatuat pe frunte in timp ce erai out cold: 'I *heart* Penis'.......endless possibilities

Adinaaa said...

Pana la "De ce?" imi suna cunoscuta povestea si chiar am trait-o, insa faza cu tatuajul m-a luat prin surprindere. Numai tie ti-ar putea trece prin cap asta si numai tu ai finanta o asemenea actiune. :)))

Adinaaa said...

De fapt, nu am fost niciodata intr-un club in care sa rada toata lumea de mine. Sau... poate s-a intamplat si nu am observat eu. :P Treaba lor.

Anonymous said...

I say you get a black light lamp, and carefully examine your entire body..you might be in for a surprise :D

Adinaaa said...

Si cand te gandesti ca am avut incredere in tine, cerno... :)))

boyarul said...

Interesanta ideea. POATE o sa o pun si eu in practica daca o sa ajung pe undeva prin "strainezia", ca la cat de priceputi sunt "tamplarii" din saloanele tatoo de la noi... te poti astepta la orice.

Anonymous said...

stie cineva unde se pot face astfel de tatuaje? locul exact :d