Wednesday, May 30, 2007

Enlighten me


Ok, am trecut de faza intrebarilor cu Tokio Hotel. Acum am o noua problema si se numeste RBD, formatia asta cu 4 fete si 2 baieti. Bine, sunt 3 si 3, dar unul aparent e gay. Si daca e gay trebuie sa fie si penibil? Nu inteleg.

Daca doamne ajuta! ajunge vreun fan Rebelde, RBD, cum ii spuneti voi, printr-un search pe blogul meu, va rog, spuneti-mi si mie cu ce se diferentiaza copiii astia de alte telenovele cu adolescenti de isi spun ei fenomen mondial (1)? De ce orice actor de telenovele care trece pe cantat are succes international (2)? Adica, e clar ca daca se apuca si Betty cea urata de scos piese, lumea le uita pe J Lo si Fergie si pe alte starlete pe val acum. Apropo, am auzit ca va iesi si varianta americana, mai putin rasista, cu Naomi Campbell in rol principal. Si asta ma face sa ma gandesc de ce stiu asa ceva? Cred ca trebuie sa limitez site-urile pe care le accesez. Apoi, cum dumnezeu au ajuns RBD sa cante la Miss Univers (3)? Cei care se uita la telenovela asta au 2 mil sa dea pe un bilet la concert sau parintii lor chiar dau (4)?

Si desigur, punctul culminant, dar probabil se promoveaza si ei cum pot, nush. Ala gay a spus la pocneala, probabil, ca si-ar face un tatuaj in romania si s-a lansat concurs pe acasa (deci presupun ca acolo se difuzeaza telenovela), iar pana ieri vad ca 650 de fani se inscrisesera pentru a castiga invitatii mok. The things they do for love, I guess...

Ok, astept.

Reclame moderne

Am primit si eu in sfarsit pozele de la expozitia Ad'Or. Multumesc Lavinia. Normal ca eu nu aveam aparatul la mine. Si chiar daca l-as fi avut, probabil avea acumulatorii descarcati, fiindca am reusit sa-i busesc cumva la incarcat. Cause I'm a girl, yes...

Reclama mea preferata din cadrul expozitiei vintage a fost cu siguranta cea pentru Intreprinderea de cabluri si radiatoare - Brasov. Really, aluminiul nu mai are nevoie de mult de reclama. :))))) Chiar cred ca avea si bunica mea prin casa astfel de reviste cu expresii de genul "haine moderne", "aragaz modern". Cu siguranta adjectivul modern era un fel de cool al zilelor noastre.


Poti sa crezi?

Sa mai scriu putin pe blog, fiindca e esential sa imi exteriorizez gandurile si sa eliberez memoria si asa insuficienta.

Ma trezesc dimineata si ce moment mai bun sa reincepi sa te uiti la tv daca nu cand ai de invatat? Cautam printre programe postul prima, fiindca numai prima are emisiuni de genul "Schimb de mame", "Tradati in dragoste", "Viceversa", "Salvati-mi casa". Cred ca mai au, insa ma refer la genul de emisiuni la care te uiti cu o expresie tampa pe fata, neinvatand nimic, doar curios sa vezi ce mai fac oamenii aia, cand nu ai chef sa faci altceva. Dar nu e nimic. Ok, n-am gasit prima. Trec prin toate programele de vreo 2 ori. S-a reunit The Police. Tur aniversar de 24 de ani, desigur, probabil vor sa-i prinda al 25-lea pe drum. A inceput nush ce emisiune pe CNN, The View, iar pe Rosie O'Donnel a busit-o plansul si a plecat din emisiune. Ceva in genul, ce am prins si eu cat schimbam posturile, oricum era reportaj special la stiri pe tema asta. Da, neinteresant. Bla bla. Crappy TV. Ma indrept spre zona posturilor de muzica si ce deprimant... doar U si Kiss, numai cu tampenii. Am venit spre calc cu gandul de a intra pe site-ul celor de la RDS sa le trimit mail sa le spun cat de mult ii urasc fiindca au scos VH1. Intru pe site, umblu pe aici si dau peste cea mai tare chestie:

Suport tehnic

"Poti sa crezi ca ai intrat aici exact in momentul in care updatam pagina?... Scuze de deranj. Multumim pentru intelegere. Te asteptam din nou peste putin timp!"


Cat am mai ras...

Monday, May 28, 2007

Ce se intampla in sesiune?

Da, deci imi lipseste cursul de pe 04.04.2007 si imi mai trebuie si ala de pe 25, dar mai lipseste si ala de pe 2.05 si... hai ca le trag pe toate, mai bine, ca sa am de descifrat o singura caligrafie.

- Jucam table la 12? - Ceva in genu, sau cand imi piere cheful, dar ne culcam la 1 maxim. - Da da. - Iar maine ne trezim la 10 sa lucram grilele alea. Imi pun reminder. (2:12 ne-a prins pe net citind bloguri)

Baga-mi-aaaas! Am luat 6 la istorie. Las ca merg la mariri. Bleacs, dar tot nu-mi place istoria. Dar apropo de bancuri in domeniu... If World War II Was an RTS. Thanks Roxana for that. :)

Diana, deci portiunea asta a curbei e elastica, iar cea de aici inelastica. (In timpul examenului) Care spuneam ca era partea elastica? Hmmm, la naiba cu memoria asta...

Luni - Heroes. S-a terminat seria. Desperate Housewives. La fel. Gilmore Girls. S-a terminat de tot. Thank God! Lost. S-a terminat si seria 3. Trist. Iau That '70s Show de la inceput. Penaaaaal. Sa va uitati si voi!

Pfff... am o carte management de invatat pana vineri. Continutul primei pagini - MOD DE LUCRU: manual, notite -> invatare -> rezumat si cuvinte cheie -> consultare bibliografie suplimentara (yeah right!) -> intrebari -> documentatie pentru examen. Da, fix pasii astia ii voi urma si eu. :)

Examen de la 20,10 pana la 22,10. Macar e pe racoare.

Ajung acasa, scriu blogul asta, status adecvat pe mess si dam o tabla. Cand ne plictisim, dam un Word Racer. Asta pentru ca Mario nu se poate juca in retea.

Jocuri de destresare.

Saturday, May 26, 2007

Incepe starea de sesiune


Azi incep invatatul, luni incepe si sesiunea, deci mi se pare normal sa pastrez traditia si in aceasta sesiune, sa vizionez That '70s Show macar cateva serii acolo, cate un episod-doua pe fiecare pauza. :D

Friday, May 25, 2007

Pearls Before Swine


Editia cu care m-au convins. Pearls Before Swine sunt mult prea tari. Desi eram fan Peanuts considerand comic-urile de pe comics.com, acum mi-am facut subscription la astia fiindca sunt criminali. Nu mai pot de ras. I-am trecut si pe blogroll. Cheers. Thanks to pidjin.net for that. :D

Finally I have found you!

Nope, not some cheesy story about me finding my great love, but finding something else... a track that I've been looking for since forever. I mean, since DEEP DISH - LIVE @ The Prince Of Whales, Melbourne FM 06.09.2005.

I'm gonna share it with you guys. GLOBAL COMMUNICATIONS - 14:31. Download it here.

Thursday, May 24, 2007

Proud member of FOEM


Ok, I had some sort of fictional interview to write to get into the interviewers crew, which I wanted to post here cause I found it extremely funny, but I had to take out the name of my fictional character/1 , the place he works at/2 , the place where a previous incident took place/3 and some chicks' name/4. Well, it will be like a riddle. You figure it out and keep it for yourself. Moreover, this was some sort of chess game, played solo, me against myself, because I came up with the questions and also with the answers.

Good day, wickedly-hooked-up-on-electronic-music dudes. This week’s artist is not even an artist, he is the (1) and he agreed to have an informal chat with us today, on wickedly informal topics.

FOEM/Adinaaa: Starting with an intriguing question, have you ever imagined having Marylin Monroe in front of you on the mike singing “Happy Birthday, Mr. President”?

(1): He he. Well, Adina, I wouldn’t be fair if I said that I didn’t. But in case that my people are watching, I hope that they don’t forget that my birthday is coming soon and I wouldn’t mind having… let’s say Madonna at my birthday party singing that lovely tune.

FOEM/Adinaaa: Well, I spotted an email address on the official webpage of the (2). I’ll drop them a line and hopefully somebody will read it. But, please, try at least to look surprised! Ok, here’s another one: do you ever wonder if the (3) got refurbished after the Clinton – Lewinsky incident?

(1): Well, a couple of times I found myself staring at my desk, but I quickly tried to think about something else. So, again, let’s talk about something else. Thanks.

FOEM/Adinaaa: Roger that. Ok, after one session of severe research, I found out that people often refer to you as “Dubya”. Where does this nickname come from?

(1): Dubya! Haven’t heard that in a while! It comes from my middle name, W pronounced with a Southern accent. Oh, and W stands for Walker.

FOEM/Adinaaa: Walker? Really? That would be the beginning of a really bad TV series. But considering the profile of our agency, I have to ask you this: have you ever considered being a DJ? Ok, if not a DJ, a pop artist maybe? ‘Cause Dubya would be a great stage name.

(1): No, not really. I grew up in a family with a tradition in politics, but I’ve always been fascinated with banjos. Don’t know why. However, my daughters Jenna and Barbara, gave me an iPOD last July and I listen to it while I cycle around my ranch. So I have some contact with music.

FOEM/Adinaaa: And what does your playlist consist of?

(1): Uhm, country, rock ‘n roll… Anyhow, great artists from the '60s and '70s and more modern artists who sound like great artists from the '60s and '70s.

FOEM/Adinaaa: Since we are on this topic, how do you feel about Oriental music?

(1): I personally respect the Oriental culture, in spite of the differences that our two worlds had, but I don’t have any of it on my iPOD.

FOEM/Adinaaa: Clearly this iPOD is a great invention though. Ok, moving on. Surfing the Web, I found out that your dog has his own website and even plays the lead character in some movies. Do you ever feel out staged by him?

(1): Haha, you’re talking about Barney. He’s quite a little fellow, who screams out personality, but I don’t feel out staged by him. He is more into show business and I am more into politics. Problem solved.

FOEM/Adinaaa: Would you send your Barney into space? I am asking you this, because I’ve recently seen a video (for our readers Trentemoller – Moan, that is), which pays a tribute to Laika, the first dog that was launched into orbit.

(1): No, I’d never send my dog away. He’s my companion, who always follows me through the (2) and I love him so much that I’ve even taken him to Iraq. Moreover, if I remember well, Laika died in space so she might not be the best example.

FOEM/Adinaaa: Probably not, but later test flights proved to recover the animals sent into space. However, I understand your concern. Enough about dogs. How do you see yourself 10 years from now? I always get this question in interviews so it’s my turn to ask somebody.

(1): Uhm, I imagine myself at the ranch from Crawford, Texas, waiting for time to pass me by and probably trying to convince my wife to embrace a career as a senator.

FOEM/Adinaaa: It worked for (4) so why not? Ok, this was my last question. Thank you for your time and good luck with your birthday party. Remember, look surprised!

Wednesday, May 23, 2007

Routine - O - Phobia

Cred ca marea mea fobie este sa ajung pe la 40 de ani contabila sau in genul de profesie in care iti traiesti viata in spatele unui birou, executand munca de rutina. Incerc sa nu ajung acolo si totusi uite-ma stand cu un calculator electronic (asa scrie pe el) in mana, de ala cu butoane inalte ca pentru vanzatoare care tasteaza cu varful pixului, click! click! la fiecare apasare, calculand de zor pe aici solduri intermediare de gestiune ca tot sclavul (FAQ Dar de ce nu l-ai facut in Excel? R: Pentru ca bilanturile si conturile de profit si pierdere ocupau 20 de pagini intr-un format de tabel si nu avea rost sa ma complic sa le trec dintr-o parte in alta).

Ok, mi-a luat cateva zile sa imi fac proiectul asta de finante si a ajuns la spectaculosul numar de 42 de pagini, cand s-a trezit profa ca nu e bine cum am facut noi, ca nu asa a spus ea (probabil a spus altora ea, ca noua nu).

Si uite asa, cam jumatate din grupa mea azi noapte isi pierdea vremea cu proiectul de finante. Desigur, mai bagam o injuratura pe mess la adresa profei, mai scriam o interpretare, orice ajuta sa treaca timpul mai repede si liniile in word mai lin.

M-am gandit eu totusi pe la ora 4 am, dupa un litru de cola, ca nu se prea poate asa si mai bine dorm vreo ora jumate, dupa care ma trezesc sa-mi termin proiectul. La 5,30 I was up & running, mi-am terminat proiectul, l-am scos la imprimanta, am plecat la facultate.

Afara ploua si imi treceau diverse ganduri prin minte. Cum ca in filmele americane cliseistice tot timpul cand un cuplu se cearta, macar unul dintre ei va avea un cadru in spatele unui geam pe care se improasca apa cu furtunul, pentru a se crea impresia de ploaie. Atfel, sugerandu-se ca natura vibreaza la sentimentele eroilor, la fel cum lacul vibra la sentimentele lui Eminescu. :) Ok, Emo-nescu pentru Saddler. Apoi, ma gandeam ca iar imi voi auzi colega de grupa spunand cat de inuman i se pare ca ne trezim noi cu noaptea in cap sa facem chestii pentru scoala. Oh, well.

Am ajuns intr-un final la facultate, toti aveam niste figuri obosite accentuate pe cearcane, care de care cu o poveste mai trista: una nu a dormit deloc azi noapte pentru a-si termina proiectul, alta tipa dormise vreo 2 ore si tot asa.

La seminarul cu pricina, don'soara Neamtu a ajuns la raport, profa imi verifica proiectul spunand "Uite, fraza asta e luata de la doamna profesoara de curs. Bai, nu aveti valori. Copiati totul". Nu am comentat pe loc desi faceam ca smiley-ul rosu de furie de pe mess, dar acum serios, nu m-am nascut analist financiar si ma folosesc si eu de materia predata la curs pentru a interpreta indicatorii calculati la o intreprindere. Mama ei de profa... pfoai...

M-am calmat eu, am plecat de la facultate ca nu se mai putea, dar oricum nu aveam nimic dupa si m-am dus in unirii sa imi iau bilet la B'estival pentru ziua 1, dupa cum am promis. Vroiam sa platesc si eu ca tot cetateanul european cu cardul, insa aparent ceva nu mergea. Acum, inca nu dadeam vina pe tipesele de la Diverta. Cardul meu expira luna asta, iar in portofelul meu stau unul langa altul si cel vechi, si cel nou, ambele pe acelasi cont. Daca nu merge unul, merge celalalt. Deci il dau pe celalalt, nu mergea. Am zis, na, se mai intampla, e fix perioada aia de la limita, hai ca ma duc sa incerc la bancomat. Am coborat 3 etaje (suna foarte dramatic si extenuant, dar de fapt am mers pe scara rulanta) si am reusit sa imi scot banii. Ma intorc, platesc biletul in cash si de acum sa incerce colegamea sa-si ia, tot cu cardul. Ea desi avea la alta banca, nici cardul ei nu mergea. Alti nervi. Numai ca ea avea la Banc Post, banca la care ne povestea tipa de la casa ca i s-a mai intamplat unei cliente sa-i fie taxat ceva de 2 ori si mai bine suna la banca sa vada care-i treaba. Bla bla, nimic interesant de aici cred. Pierdere de timp. Dar sunt asigurata pe viitor pentru B'estival, Chemical Brothers... si ma mai gandesc pentru Prodigy si Deep Dish ca totusi vin doi, amandoi.

Laika tribute

Astazi, intr-o pauza de la invatat, pauza de dinainte de a ma apuca de invatat mai exact... am scapat la youtube si am cautat cam tot ce mi-a trecut prin minte. Deja am pus videoclipul lui Calvin Harris, insa am uitat de Trentemøller - Moan, videoclip gasit pe aglomerarispontane.

Ca sa ma citez pe mine...

Ciudata asociere, totusi: "constantly thinking about you" cu Laika. Nici macar stapan n-avea sa se gandeasca la ea, ca au luat-o din adapost.

Pfoai, si cand mai vezi cainele miscand din buze pe versuri, spui ca "Fuck! Si doar n-am luat nimic azi!" :))))))

Weird track, weird video. In the good way. :D

Tuesday, May 22, 2007

Zabiela once again


James Zabiela - Live @ Proton Pack Live, on Proton Radio (21-05-2007)

Download it here and here (torrent).

Superb mix. Mai chill, dar foarte frumos. Vi-l recomand.


This new mix is "different to anything else I've done really," James explained, "it's more of a Deep House Mix and I've called it 'Deeper Response'. I made it to keep me company on my long journeys across America."


TRACKLIST
01 Unknown - Unknown [CDR]
02 Funk D'void & Sian - Gimlet
03 Stryke - Her Eyes Are Stars (Version 2) [Plastic City]
04 Sascha Funke - Ey [Bpitch Control]
05 Unknown - Unknown [CDR]
06 E.b.e. - Hubble [Soma]
07 Pedram - Takio
08 Blaze - Loveleedae (Dub Sky Reconstruction)
09 Skidiver - Show Me Love [Weekend World]
10 D Pulse - When You Stay Alone (Acos Coolkas Remix)
11 Cloudkickers Feat. Marcus - Bring On The Night (Rocco Tro Deep Remix) [Newlite]
12 Roman Flugel - Wave Goodbye [Klang Elekronik]



Monday, May 21, 2007

Don't sleep at the party.




O idee mijto, atinge tinerii, comunica beneficiile, buget mic, arata si targetul si produsul, trebuie sa prinda. :)

Agency: AlmapBBDO, Sao Paulo, Brazil
Creative Director: Marcello Serpa, Luiz Sanches, Roberto Pereira
Art Director: Gustavo Victorino
Copywriter: José Luiz Martins


Courtesy of

Nu dam din coate

Singura pe ring...



Pfff... probabil se auzea minimal, de unde si interesul...


Satoshi Tomiie @ Studio Martin [18.05.2007]

Sunday, May 20, 2007

This and that

Nu stiu cum sa va spun altfel, dar a aparut videoclip la CHEMICAL BROTHERS - Do It Again, insa nu e pe youtube, il gasiti doar pe pagina oficiala a trupei, so... here it goes.

----------------------

Mergand cu taxiul ieri, radio-ul era dat pe Radio21 si ma gandeam ca atunci cand in UK se aude Essential Selection cu sloganul The weekend starts here, pe postul nostru de radio se aude Next Level cu sloganul The weekend starts now. Nu am ascultat demult emisiunea si niciodata pe toata, dar parca si conceptele sunt diferite.

----------------------

Cred ca mai vroiam sa scriu ceva, dar e 3,20 (chiar daca blogul e trecut pe Eastern European Summer Time si nu se autosesizeaza) si mi-e cam somn. Asa ca somn usor.

Reviewing Satoshi Tomiie

22,30. Baietii s-au intalnit la baut. Eu ce mai caut acasa? Ies pe usa, simt mirosul de dupa ploaie, aer respirabil, nici prea cald, nici prea frig. Perfect.

Un taxi pana la Perla, un energizant pe drum, o bere si o gura de palinca in parculet. Ne-am decis sa intram in club pana la 12. In fata usii, un gard pentru a directiona multimea in coada. Care multime? Exact! Era gol. De cand nu am mai vazut asa ceva intr-un weekend la Martin... wooow... de pe la Mathew Jonson.

Am intrat in club, surpriza. Ringul era gol, Optick la pupitru. Vai!!! Dar unde sunt minimalistii? Daca nu vin in jumate de ora, sunati la politie si anuntati ca a fost genocid! Optick nu era chiar atat de rau. A inceput pe progressive, ceva sunete electronice. Eram singura care dansa si ma simteam si prost ca nu dau din coate. Plictiseala, hai la o bere! S-a inchis si non-stopul din prima intersectie, a trebuit sa mergem in urmatoarea, la Stefan cel Mare.

Reprezentantii de pe teren, din Martin, ne-au anuntat pe la 2 ca a venit Satoshi.

Am intrat in club, din nou. Pai ce sa vezi? Alta viata, acum s-a mai strans lumea. Multi dadeau din coate, evident (serios... cand se mai schimba moda asta cu dansul?) Ma uit in jur, vad un tip de care puteai spune ca e de la BUG Mafia si a nimerit din greseala in Martin. Cativa pretty boys, obisnuiti ai locului. Tipul de la bilete.ro m-a recunoscut de cand am fost sa-mi cumpar bilet. Eu nu l-am recunoscut pe el. :))

Satoshi la mac (vorba unui tip din echipa de la ABM "Yes, it's mac! :)" ). M-a cam plictisit in prima jumatate a setului, cand NORMAL ca a pus minimal. Doar suntem la Martin. Ame - Rej. Really? Are you gonna play that? Ne iei cu vechituri de astea. Dar fix dupa ce a plecat un preten acasa ca se plictisise, a dat-o Satoshi pe progressive si a iesit frumos. Deja se mai rarefiase atmosfera, dansam fara probleme. Chemical Brothers - Do It Again. Frumooos. Nu mai tin minte ce piese a mai pus, dar a incheiat superb. In sensul de chill. The way I love it.

Ciudat ca am mers la atatea show-uri si nu simteam pana acum nevoia sa imi iau autografe, gandindu-ma "What's the point?" Doar de la Zabiela am vrut in mod special. Insa s-au dus prietenii mei si ma simteam singura pe ring, asa ca m-am dus si eu sa-mi iau pe ce aveam la indemana, Carte Orange, abonamentul la transporturi din Franta. Da, ca sa ma laud. :))) Nu stiu in ce limba a scris totusi.


Un prieten chiar radea de mine ca el ii va putea spune lui Satoshi "To Vlad" si sa si inteleaga, dar la mine nu va intelege Adina. Ma rog, niciodata nu-mi iau autografe cu nume (again, what's the fucking point? :)). Pana la urma, a primit tipul autograf cu "To Brad" si am ras cam toata dimineata cu "Brad, how are you doing? We're at the bus station, going to Romana Plaza, are you coming with us?" :)))

Ok, it was fun. Nu stiu ce mai urmeaza in viata de clubbing, insa stiu ca vine sesiunea, so chill.

Friday, May 18, 2007

Freaky Friday

Istorie...

Niciodata nu cred ca mi-a placut aceasta materie. Nu stiu de ce; poate proful, poate ideea de materie din categoria umanista, mie placandu-mi cele reale.

Chiar tin minte ca m-a intrebat un prof odata daca pentru a actiona in viitor m-as baza pe trecut sau pe prezent. Eu, totusi, am raspuns ca e bine sa te inspiri din trecut, sa observi un fel de pattern si apoi sa actionezi. Colegii mei, constienti de repulsia mea pentru istorie, au inceput sa rada si sa ma puna sa le povestesc nu stiu ce batalii de-ale lui Mihai Viteazu. Acum sincer, nici nu cred in conceptul de istorie. Istoria e scrisa de invingatori. De unde sa stii ce s-a intamplat cu adevarat? Fiecare scrie istoria din punctul sau de vedere si in functie de interesele sale.

Anyways, ca in liceu... invatand la istorie. Am stat totusi putin sa ma gandesc ca eu de fapt toata viata am fugit de istorie. La capacitate am dat geografie, la bac sportul, deci era de fapt o situatie fara precedent.

Am ajuns sa invat revolutia industriala si industrializarea in Europa, Primul Razboi Mondial cu urmarile acestuia si m-am oprit pe undeva pe la urmarile Marelui Razboi in Romania. Aici, m-am gandit ca ar fi cazul sa ma culc, cu gandul de a ma trezi la 6,30 pentru a continua.

Ok, planul era bun, numai ca m-am trezit la 6,30 si tin minte cum stateam in pat uitandu-ma la pereti, insa nu imi aduc aminte cu exactitate momentul in care am inchis ochii, dar stiu ca m-am trezit la fix 9,47, ceea ce m-a bagat intr-o stare de panica gandindu-ma ca examenul incepea la 10,35, eu eram in pijama, iar din Militari pana in Romana e ceva de mers.

10,35. Unde eram eu? Ei bine, de abia in Unirii. La examen am intarziat 10 min, cu 5 mai putin decat sfertul academic si am avut mare noroc ca m-au primit, asta mai mult pentru ca nu ne supraveghea profa noastra, ci seminaristul. Examenul nu pot spune ca a fost greu. Am avut 2 subiecte din 3 obligatorii, iar marea mea problema e ca 2 erau din materia pe care nu apucasem sa o invat, doar o citisem. Asa ca am scris vreo 2-3 pagini la subiectul pe care il stiam si ce imi aminteam din cursurile citite pe metrou la celelalte 2.

Acum stau in Cibernetica in ASE, la "Net cu buletinul" cum ii spun eu, iar mai nou avem si muzica. In difuzoare se aude TOM NOVY feat. Lima - Take It. Frumoasa piesa, really. Apropo de asta, cica vin si ei la Coke Festival, dar nu m-as duce in mod special pentru asta. :)

Mai departe, un seminar Ad'Or ma asteapta, iar pe seara un energizant si Satoshi Tomiie.

Friday night, deciding what to wear, blow-drying my hair, having a Red Bull and off to the club I am.

Wednesday, May 16, 2007

Nu incercati asa ceva acasa

Mi-am mai adus aminte de o chestie dubioasa pe azi.

Am ajuns si pe la facultate, unde am primit Student Max-ul cu un cd multimedia de la Orange PrePay si un suc Brifcor. Mi s-a parut cel mai ciudat suc ever. Avea gust de piersici, iar pe ambalaj erau desenate portocale. Si stiu sa recunosc o portocala! In nedumerirea mea, colegii ma intrebau daca am auzit de suc la dozator sau... Tek. :))) Asta mi-a adus aminte de copilaria mea, de cand mergeam in piata cu 500 de lei si primeam 2 pahare. Ah, ce viata... burghezie! :)))

Totusi, Brifcor? Nu incercati asa ceva acasa. :)

No chemical, go natural or whateva'

Stimati clienti , va informam ca show-ul The Chemical Brothers Live programat pentru data de 25 Mai 2007 la Sala Polivalenta se amana pentru data de 20 Octombrie 2007.

"Cei de la The Chemical Brothers isi doresc un show perfect la Bucuresti" Cel din 25 mai urma sa fie primul show din 2007, managementul trupei concluzionand ca partea tehnica nu va fi pusa la punct pana la data evenimentului.

Din respect pt cumparatorii de bilete, ale caror asteptari legate de show-ul unei trupe de asemenea anvergura sunt cu siguranta foarte mari, show-ul a fost amanat pana in data de 20 octombrie 2007.

Biletele deja achizitionate raman valabile pt evenimentul din 20 octombrie 2007.

Absolut incredibil. Fiiiix ieri m-am dus sa imi cumpar bilet. Pana acum nu s-au putut gandi ca n-au echipamentele pregatite. Si ce daca era primul show pe 2007? Cu atat mai bine. Dupa indelungi frustrari ca nu au mai pus demult muzica, veneau in Romania si rupeau, dar noooo.

Oricum, au fost destul de draguti sa mute concertul jumate de an mai tarziu, fix de ziua mea. :)

Totusi, nu stiu ce sa fac, daca sa imi iau banii inapoi sau sa pastrez biletul. In ritmul asta, mai intai zvonistica, apoi amanare... Eu tind totusi spre a doua optiune, insa toti prietenii care au bilet, vor sa-si ia banii inapoi sa mearga la Prodigy. Eu, cel putin, nu ma omor dupa Prodigy din ultimii ani. Sunt mai mult nostalgica dupa perioada lor de glorie.


Dubios.

Ad'Or me

Si cand te gandeai ca s-a terminat perioada de conferinte, workshop-uri, seminarii, eu am mai gasit ceva. Seminariile Ad'Or. :D


Ziua a inceput cu Atelierul de publicitate sustinut de Mihai Coliban, cu invitati ca Vali Suciu, Creative la Odyssey si Liviu David, la Next Advertising. Pe Liviu David il mai vazusem si la ABM, Advertising Day, dar nu remarcasem ca e chiar un tip ok, cu multe idei si sfaturi bune invatate in Australia pe la scoli de publicitate.

Al doilea seminar, s-a numit Fotografia, calcaiul lui Ahile in publicitatea romaneasca? si a fost moderat de Razvan Capanescu. Oricum, el a vorbit cel mai mult, chiar daca mai erau prezenti inca 3 fotografi la masa, iar pe figura unuia se vedea clar frustrarea ca avea mai multe de spus decat cele 3 propozitii la care a fost lasat sa vorbeasca.

Ultimul seminar a fost cel mai interesant, dupa parerea mea, sustinut de John Pallant, EMEA Regional Creative Director - Saatchi & Saatchi, pe tema Nothing Is Impossible, motto-ul si belief-ul celor de la S&S, inscriptionat pe treptele sediului din Londra. Am cautat o fotografie cu inscriptia pentru a o pune pe blog, insa nu am gasit nicaieri pe net din pacate. Si chiar mi-au dovedit oamenii astia ca nimic nu e imposibil, chiar si cand nu ai un buget. Totul e sa devii inventiv. Cum ar fi asta. Pentru a promova o bautura pe baza de vodka, indulcita cu diverse arome, parca, pe nume Stark. Avand un buget mic, au inventat un cuvant, starkish, si au lansat un concurs prin diverse vedete ca sa inceapa sa-l foloseasca si tot bugetul era oferit ca premiu. Toata lumea a ajuns sa il utilizeze si a ajuns aparent sa fie publicat in dictionar, iar bautura a avut cel mai mare succes din istoria lansarilor bauturilor din acea categorie. :) Ca sa nu mai spun de Rubbish Film Festival, insa campania a fost pe 2005 si nu mai este site-ul up acum.

Ah, mi-a placut ca la ultima conferinta a venit si Bogdan Naumovici, a ramas si Capanescu de la seminarul anterior, au venit oameni de prin agentii, s-a umplut putin sala. Cand am trecut pe langa Naumovici, ma asteptam sa spuna o gluma, sa rad sau ceva. :))) Omului ala, cand nu ii mai mere treaba cu publicitatea, se poate apuca de stand-up oricand.

Totusi, imi place ca pe cand in conferintele sustinute de oamenii din publicitatea de la noi, ei prezinta lucrurile mult mai dramatic, ca nu oricine ajunge in publicitate, ca e chin, ca nu e de voi, la polul opus, cei din industria din Anglia vin cu discursuri de genul "Poti sa fii ce vrei sa fii, totul e sa crezi in tine, sa ai talent si sa muncesti". Bine, probabil diferenta dintre discursuri consta in faptul ca in Anglia publicitatea e o traditie de familie, iar la noi deocamdata e o moda. Desi mai nou la moda e PR-ul. Nu am nici o problema, duceti-va intr-acolo, fetelor! :D

Tuesday, May 15, 2007

Pentru fetele din 12G, 11G, 10G, 9G...

Nu stiu cum e prin alte parti, dar la mine in liceu, in clasele de bilingv si de filologie erau cele mai productive fete. :)

In clasa surorii unei prietene de-ale mele, care era tot la bilingv numai ca la alt liceu, o fata era insarcinata, iar alta avea dosar la politie pentru prostitutie.

In generatia de acum, in clasa asta de bilingv, 12G, o fata e ferm convinsa ca daca suge pula ii cresc sanii, datorita unor proprietati ale spermei, desigur, si le sfatuieste si pe celelalte sa faca acelasi lucru. Umbla fetele cu diversi bosorogi, inca nu au dosar de prostitutie la politie, doar pentru ca nu au fost prinse si daca le cauti numele pe hub-ul local de dc++, am senzatia ca dai de filmulete la unele.

Mi-am adus aminte de astea dupa ce am citit blogul andressei zilele astea si era un link la apropo.tv, una dintre cele 2 emisiuni la care ma mai uit la tv dupa ce mi-au scos VH1 si nici macar pe aia nu o vad la tv, ci tot pe net. :)

Nu prea ma intereseaza in general vietile altora, dar unele chestii sunt prea penale si le aud/retin fara sa vreau.

Deci pentru fetele de la bilingv, succes in cariera.

Apropo TV: Cum sa devii vedeta in 10 pasi.

Party like no other.


Hehe.

Monday, May 14, 2007

I don't have what it takes to be a pop artist. Damn!

Deja scriu al treilea post in ultimele doua zile. Il mai scriu pe asta si chiar ma apuc de invatat.

In urma Sesiunii de Comunicari Stiintifice, a prezentarii de la ABM si a numeroaselor prezentari de proiecte de la facultate, am realizat ca eu nu as putea sa ma fac cantareata, actrita, purtator de cuvant sau alte profesii care implica infruntarea unei multimi. Sa vezi pe putin 20 de oameni care se uita la tine cu o expresie greu de identificat pe fata, care nu exprima nimic, intrebandu-te la ce se gandesc oamenii aia. Cand incep sa se miste pe scaun, sa vorbeasca cu persoana de alaturi deja devine mai rau. Nu poti decat sa te gandesti "Imi pare rau, hai ca va mai spun asta si promit ca plec".

Dar macar nu sunt singura.


According to most studies, people's number one fear is public speaking. Number two is death. Death is number two. Does that sound right? This means to the average person, if you go to a funeral, you're better off in the casket than doing the eulogy.

Jerry Seinfeld

You'll never get me!

Ok, am mai spus intr-un post trecut ca imi place campania noua de la Pepsi. Piesa imi place cel mai mult, e foarte "get up and fucking DO SOMETHING", adica motivationala. :)) Recunosc cu rusine in suflet, ca mi-am facut cont pe pepsi.ro sa intru pe forum sa aflu numele piesei. Si chiar scrie lumea pe acolo pe diverse teme. Anyways, acum ma duc sa mi-l sterg.

Totusi, in batalia asta, tot Cola aleg si inca ma gandesc wow! Au fraierit un mapamond intreg sa cumpere apa carbogazoasa, indulcita cu zahar si completata cu putina cofeina. Deja noile sticle Cola parca sunt fluturasi, isi promoveaza Coke Festival. Si m-au fraierit si pe mine intr-un hal... cand e cald afara, imediat ma gandesc ca ar merge o Cola rrrrrece. Si TREBUIE sa beau o Cola rece.

Tare ma mai enervam cand mergeam la terase si era Pepsi in exclusivitate. Muream. Nu imi place absolut nimic din gama Pepsi, cu exceptia nectarurilor. Mai iau o gura de Cola in cinstea asta.



Sunday, May 13, 2007

Lately

Ok, sunteti pregatiti pentru mine? Astazi vin cu un nou post, iar de ieri chiar cu o noua poza la profil.

Trec din nou pe Essential Selection, a doua auditie pe ziua de azi. Essential Mix-ul lui D Ramirez m-a cam plictisit, asa ca nu l-am terminat. De cateva saptamani tot imi incanta urechile in ES
Justice – ‘D.A.N.C.E – (Mstrkft Remix)’ (Ed Banger), aduce a Jackson Five. Si o aparitie noua saptamana asta Au Revoir Simone – ‘Sad Song’ (Moshi Moshi). Oricum cam slabut. Nu mai apar piese de alea care sa ma obsedeze, sa le caut pe dc++ si sa nu le gasesc, sa ascult doar bucata aia din mix pentru a auzi piesa...

-----------------------------

Ieri am avut prezentare in Orange Concept Store pentru ABM Community, sectiunea Advertising (ma simt ca aia care in sfarsit se vad ajunsi pe sticla, la TVR1, si incep sa-si spuna istoria ca au studiat muzica, sectiunea pian, cu doamna profesoara nush care). Mi-e cam lene sa mai povestesc despre XBOX 360, avand in vedere ca de o saptamana incoace, zilnic, numai despre asta am vorbit cu echipa. Totusi hai ca ma chinui.

In primul rand tare echipa. Nici unul nu cred ca era pe treaba lui/ei. Iar de la una dintre tipe, anul 2 la SNSPA, am avut ce invata mai ales pe partea teoretica.

Campania a iesit ok, dupa parerea mea, foarte bine documentata. Avea valorile si misiunea Microsoft-ului, target detaliat, atributele si beneficiile produsului, obiective, pozitionare dorita, analiza concurentei, 2 spoturi, 2 printuri, multe activitati pe BTL. Mesajul campaniei a fost ca XBOX iti ofera o experienta realista fara limite. Si incercam sa vindem ideea asta: ca nu iti dai seama unde se opreste realitatea si unde incepe jocul. Dar trebuie sa povestesc ideea mea, operatiunea Lunetistul, fiindca mi s-a parut ca nimeni nu a inteles-o sau a inteles-o foarte greu. Probabil nu ma exprimam eu bine. Dar oricum scriu pe propriul blog si pot sa povestesc ce vreau. :)

In campusuri universitare, licee, vroiam sa plasam oameni pe acoperis, imbracati in negru, dubiosi. In timpul pauzelor dintre cursuri, sa inceapa niste persoane sa se agite, sa urle "Lunetisti! Lunetisti!" si sa sara toti pe o persoana sa o apere. Cred ca ar mere daca ar fi o vedeta. Lumea din jur sa fie "WTF?" Apoi sa se ridice aia si sa spuna "Alarma falsa!" Si toata aceasta operatiune pentru a evidentia faptul ca nu faci diferenta intre joc si realitate. Esti atat de prins de joc si ai reflexele atat de bine formate ca si in viata reala reactionezi instantaneu. Damn it, asta chiar mergea ca idee de spot si era in stilul XBOX. Jump in.

Sa nu o mai lungesc, am luat locul 2 cu echipa. Singura chestie ce mi-a placut mai mult la cei care au castigat au fost niste executii. Desi ni s-a spus ca nu conteaza executiile, fiindca nu am fost alesi pe acest criteriu, nah, tot a dat mai bine in prezentare. Au intrat si ei pe site-uri de fotografii, au dat search la "jump" si pe toate pozele cu sarituri au scris "Jump in", asta fiind campania de teasing. In rest, foarte amuzant sa vezi la 2 echipe aceeasi idee. Inainte de lansarea XBOX, sa apara pe semafoare in loc de omuletul verde, un X. Iar aceasta idee le-a venit echipelor din cauza formularului de aplicare pentru ABM, in care trebuia sa ii gasim omuletului verde un nou job. Vorba unui organizator de la ABM, mai bine renunti la prima idee care-ti vine in minte, ca aia probabil le vine la toti si mergi pe urmatorul lot de idei. :))

Pacat ca n-am luat premiul 1. Nu strica un lcd de 19" in casa, nu? Nu cred.

Ok, mai jos va las cu storyboard-urile echipei mele. Eu le-am desenat, de asta le-am postat. Nu voi povesti spoturile, nu va chinuiti sa intelegeti, sunt scanate si prost... dar cat talent, nu-i asa? :))) Si masina... come on, ar trebui sa ma fac designer la Peugeot. Sau aduce mai mult a Chrysler? :))



-----------------------------

Astazi am scapat si eu la blogging, am avut o saptamana plina si mai urmeaza. Se aduna atatea ganduri si idei, ca le postez pe toate dintr-o data si ies niste posturi uriase. Daca as posta zilnic, ar fi mai usor de digerat, mai usor de citit. :)

-----------------------------

Am realizat ca nu am mai fost in club de la Zabiela incoace. Vineri m-am decis sa merg la Satoshi Tomiie. Cu melancolie in suflet ascult acum Satoshi - live @ Unico din 2003 si realizez ca de la Saw din 2005 incoace, nu am mai auzit de el prea mult. Dar nici nu imi voi downdloada. Ma voi duce vineri in Martin si voi astepta sa ma surprinda. Sper doar sa nu se fi dat pe minimal intre timp.

Apoi... vine Chemical Brothers. Mi se parea cam mult sa dau 85 RON pe un concert si daca nu era Dragos Manac, nu cred ca as fi dat. Datorita spiritului sau altruist, voi merge la Chemical Brothers. :) De abia astept. Imi plac concertele de genul "Fatboy Slim prima oara in Romania" sau "Chemical Brothers prima oara in Romania". E ca un eveniment istoric, iar tu esti prezent. :) Mi-am dat comanda de bilete, marti ma duc sa le ridic. Emotia din suflet...

-----------------------------

Cred ca am atins cam tot ce vroiam sa spun. Acum am 2 chestii de facut, ori sa scriu o compunere despre bucurie, ori sa imi imaginez un interviu cu Bush. Si e deja 23,35, iar maine de dimineata trebuie sa ma duc la recuperari la sport. Hmmm... sa vedem ce iese.






Thursday, May 10, 2007

Conference marathon

Ok, ultimul post din seria vizitelor la conferinte, revenirea la regular blogging.

Pe marti, am bifat ultima conferinta de la OC, De ce instrumente ai nevoie pentru a supravietui in lumea creativilor? Ok, Keep it simply silly am invatat de la Nick Hine, Creative Director, Saatchi & Saatchi. And that's true. O alta chestie pe care am retinut-o: "Find a POD and communciate it in a simple and entertaining way". Cum ar fi asta. :D De la Andrei Cohn, Creative la Cohn&Jansen - Ashley am invatat despre cele 2 tipuri de lucratori in publicitate, they call it advertisers. Adrian Botan, creative McCann, a raspuns la niste intrebari generale pe care fiecare noua generatie de oameni care merge la conferintele astea si le pune: cum e sistemul, cum dracu' ajung in sistem, cum se recruteaza cei mai buni publicitari. Pai, pe rand, ar fi: imperfect, e un mister, trial and error. Solutia - McCann Creative Mentorship.

Ok, nu pot spune ca nu a fost interesant, insa in acest timp prin Romana, in Aula ASE-ului era conferinta Blogul - o noua strategie in marketing, din cadrul Marketing Day, organizata de BOS. Eu am aflat de conferinta de abia a doua zi si ma ofticam citind numele invitatiilor: Razvan Matasel, Bogdana Butnar, Cristian Manafu, Dragos Novac si Radu Ionescu.

Cred ca organizatorii BOS au facut cateva greseli mari de au reusit sa stranga in sala la Marketing Day vreo 50 de oameni din cate am inteles, iar la Advertising Day tot cam atat, dar si aia din organizatia lor. In primul rand, perioada conferintelor a fost in acelasi timp cu OC. Am inteles ca s-au facut 20.000 de fluturasi pentru ABM Days. Ok, am si eu pe acasa vreo 5, am mai aruncat dintre ei, dar cred ca aveam cu totii si prin chiloti fluturasi de aia la cati s-au dat... am vazut cu totii posterele. De eveniment se stia, insa cred ca daca isi promovau invitatii mai bine, aveau mai mult succes. Cel putin, cu conferinta pe tema blogului, ar fi rupt in mod normal. Dar nimeni nu stia decat de tema, nu si de invitati, asa ca au preferat OC.

Cat despre Advertising Day, cum spuneam, cam gol prin sala, a fost totul o discutie amicala si nu prea au fost prezentari. Cel mai mult mi-a placut Tzugu (Alexandru Dumitrescu), de la McCann. Nu a venit cu nimic pregatit, dar a inceput sa ne povesteasca despre sprite si de aici au generat diverse discutii. Super tare tipul.

In rest, ah, am observat prin diverse conferinte redundanta cuvantului sexy. Let me put it... it's not sexy to use sexy in a sentence. Se folosea cuvantul asta cand eram noi pe la inceput de liceu. Acum toti astia de prin industria publicitatii il folosesc. Soooo 5 years ago. Stay tuned, guys! :))

De acum imi voi scrie un eseu pe maine la Economie Europeana, pe tema celor 4 libertati de circulatie (persoane, marfuri, servicii, capitaluri), daca functioneaza ele sau nu. Dar ca sa puteti dormi linistiti, va si raspund. Functioneaza partial. :)

Va las cu bine.

Tuesday, May 8, 2007

Feedback

Ce sa va mai povestesc eu azi?

Pai, cred ca in ultimul timp sunt intr-un fel de regim de austeritate, nu stiu cum sa-l descriu. Vine sesiunea, saptamana viitoare am primul examen, pana atunci am si cate 2 lucrari pe zi. Macar de-ar fi fost partiale, sa-mi mai scada jumatate din materia de la examen, dar cred ca merge si asa. Proiecte la diverse materii. Nici nu am mai iesit weekend-ul asta. Bleacs. Facultatea la care freci menta tot anul si in ultima luna se aduna toate. De fapt, nu strica. Fiindca nu m-ati vazut plangandu-ma in timpul semestrului. :) Te poti preocupa de altele. Dar e culmea cand altele se aduna toate in aceeasi perioada si perioada coincide cu cea a verificarilor noastre. :)

Astazi am mers la prima conferinta de la Olimpiadele Comunicarii, De unde vine IDEEA campaniei - de la planner sau de la creativ? Ok, raspunsul? Nu de la planner, nu de la creativ, nu de la client. De la consumator. Nu pot spune ca am invatat lucruri pe care sa nu le fi stiut. De cand am inceput sa merg pe la conferinte si sa mai citesc diverse reviste offline si online din domeniu, pot sa dau si eu unele raspunsuri. S-a vorbit, din nou, ca pentru prima data in istorie, consumatorul e mai inteligent decat producatorii, publicitarii, ce vreti voi, iar cei din urma doar se chinuie sa tina pasul. Au trecut de la mijloace clasice de cercetare a pietei (chestionare de marketing, focus groups) la chestii mai relevante, din care cel mai utilizat termen in ultimul timp este insight. Incep sa observe si sa analizeze blogurile (jurnale, fotografii, filmulete), din care sa extraga comportamentul consumatorului, fiindca ceea ce reiesea pana acum din research erau lucruri pe care consumatorii le spuneau, dar nu intotdeauna le si faceau.

Cred ca cel mai mult mi-a placut prezentarea lui Mugur Patrascu de la iLeo, e drept, nu am prins prezentarea lui Razvan Matasel, dar o voi descarca de pe site. Tema prezentarii lui Patrascu a fost revolutia digitala, din nou chestii de care am mai auzit, dar informatiile erau bine structurate si introduse in categorii. Nush, mie mi se pare un haos total si as vrea sa stiu cateva chestii teoretice, poate de asta mi-a placut mai mult prezentarea asta. Astept sa incep la anul SNSPA-ul. :)

O chestie care mi-a atras atentia a fost o intrebare a lui Sorin Psatta catre o domnisoara din public. O intrebase ce ar alege din 3 vase care se scufunda: pe cel cu intelepciune, cel cu avere sau cel cu dragoste. Tipa a raspuns ca pe cel cu intelepciune, iar Psatta i-a argumentat alegerea ca asta ar fi ceea ce ii lipseste. In ideea ca doreste sa invete mai multe. :))) Dragut joculet, oricum.

Mai departe, urmau conferintele pe teme de PR si politica, chestii care nu ma interesau in mod special, insa as fi stat daca nu m-as chinui zilele astea sa invat si la finante, si la macro... depinde pe la ce am lucrari. :)

Totusi, am fost prin ASE la o conferinta Campanii inedite in Romania: de la creatie la implementare. A fost amuzant sa vad cum pe poster scriau ca au invitati de la McCann Erickson, Graffiti BBDO, GMP si Mercury Promotions. Dar nu spuneau care. Iar capul de afis era fix Andi Moisescu. Pana la urma, invitatii mi s-au parut simpatici cu totii, nu auzisem de ei pana azi, dar am senzatia ca toti erau absolventi de ASE sau ceva in genul. :) Partea amuzanta a fost de fapt cand capul de afis nu era prezent. Si ma gandeam cum au venit degeaba acolo atatea gagici. :))) Oricum, spre deosebire de alte conferinte, macar Andi a trimis un mesaj pentru participanti, filmat in studioul apropo.tv. :) Desi s-au dat energizante mok (de alea Rockstar, cred ca au auzit cu totii, aia care au site-ul www.rockstar69.com :))) ar trebui sa fuzioneze cu aia care fac tricouri cu de puta madre), nu m-au impresionat prea mult organizatorii care au inceput conferinta cu 40 de min mai tarziu decat trebuia.

Tipa de la GMP a povestit despre campaniile BOOM si Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania, fix pe tema conferintei... care a fost ideea si cum au fost implementate. As fi vrut sa intreb daca a avut efectul scontat campania BOOM, fiindca mie nu mi s-a parut ca a avut un succes enorm. Eu, spre exemplu, nu cunosc pe nimeni care sa-si fi pus BOOM. Mi se parea ca fiindca nu au comunicat in romana, nu au ajuns prea bine la target. Parintii mei au bani sa-si puna BOOM, de exemplu, insa nu au trecut pe televiziune digitala, prefera sa plateasca 30 si ceva de ron pe luna pe cablu, pentru toate posturile necodate, neinteresante, fara HBO. Nu prea merita. Iar daca se trec pe televiziune digitala, se trec pe dolce, ca au abonament Romtelecom si e la indemana. Pe cand BOOM nu a comunicat prea bine. Nu e atat de... la indemana. Nu imi dau seama. Reclamele au fost chiar foarte dragute (desi am impresia ca una se inspira din campaniile XBOX :P).

Campania pentru UCPR a fost chiar ok, buget mic, mesajul receptionat.

Tipul de la Grafitti a venit cu prezentarea noii campanii pepsi, foarte bine argumentata, m-as fi uitat la tot filmuletul ala, cred ca avea vreo ora, dar pareau organizatorii cam crispati... e o chestie, ca dupa ce in anii '60 Pepsi venise cu sloganul The new genaration, iar prin 90 erau la The next generation, prin 2000 la Dare for more, acum si l-au schimbat si ei, e mult mai dinamic, e ... MORE. Completati spatiul lipsa cu orice verb. :)) Iar cand vedeam reclamele alea, e ca si cum imi spalau creierul. Eu, fan inrait Cola in ultimii 2 ani (beau Cola in loc de cafea dimineata si a fost foarte utila la invatat pentru bac, examene :), ma uitam la reclamele alea atat de dinamice, atat de albastre, atat de bine realizate grafic, piesa aia atat de vie de pe fundal si ma gandeam "oaaaaau... i like pepsi... i think i want to drink some pepsi while I'm here". Damn it! Cola! Fight back. :))

Ce a mai fost? Mercury Promotions cu campania de promovare a Muzeului Taranului Roman. Da, si aia mi s-a parut ca a prins bine si m-a facut sa vreau sa ajung la muzeu, dar nush, nu e niciodata in drum, insa chiar vreau sa ajung. Ultima oprire culturala, mult spus, a fost la Muzeul Armatei dupa ce am fost in Paris la Muzeul Armelor si mi s-a parut superb, iar eu nu sunt fan al istoriei, insa l-au facut destul de atractiv si interactiv. :)

Ultima tipa, de la McCann, ne-a aratat niste spoturi de pe la inceputurile ei in agentie, din vremea in care nu luau premii si spoturi de acum, geniale, unele. :) In primul rand mi-a ramas in minte ideea unui spot din cele proaste "Nu imi place Doina, imi place oina!" :)))))))))))) Doamne, ce patetic. Spotul era facut in agentie, pentru ProSport, iar pe prima pagina a ziarului scria Campionatul National de Oina. :)))))) Din categoria celor bune, a fost un viral pentru Biz, pe care nu-l mai vazusem pana azi. Penaaaaal tare. Poate daca-l gasesc, il pun pe blog.

Aici am terminat cu ziua mea educationala, m-am intors acasa la viata mea de socotitoare, am lucrat la finante. :) Pe drum spre casa m-a facut un tip Abramburica si mi s-a parut ciudat, pe asta chiar nu am mai auzit-o si ma gandeam ce asociere tampita. Nici macar nu am par lung sa mi-l pun pe moate, nu ma imbrac ca un curcubeu. :)) Si apoi, de obicei pe strada primesc apelative de genul 220, pisicuta, pisicuta electrocutata sau remarci, cum ar fi "bate vantul din dreapta?" sau "ai dormit pe partea dreapta?" (asta pentru ca am parul mai lung intr-o parte si sta ca si cum ar batea vantul tot timpul). Ma rog. In rest, nimic interesant.

Inca o zi, inca o intrare in blog. Material de feedback pentru conferinte. :))

Monday, May 7, 2007

Ce stil electronic ti se potriveste?

Am fost si eu astazi la o terasa si am gasit in acel bar Clubbing Mag. Imi place sa citesc revista, cand o prind, rar, fiindca nu e raspandita chiar ca B24FUN. Imi mai place ca cei care scriu reviews la concerte nu sunt minimalisti. Sau cel putin cat am apucat eu sa citesc.

Am rasfoit putin revista si am dat peste Ce stil electronic ti se potriveste? Oh, this is a must do. Apoi, din pacate, nu a aparut numarul pe site-ul lor inca, asa ca voi tehnoredacta putin, ca tot scriu repede si diriga din liceu vedea in mine o cariera de secretara reusita. :D

1. Before the party. In mintea ta se aude:
a) O muzica light, funky, cu vocaluri si trompete.
b) Ciocaneeee!
c) Piu piu poc poc... piu...
d) Ritmuri rapide, BPM-uri ridicate, basi...
e) String-uri melancolice, vocaluri angelice, acorduri visatoare...
f) Muzica de fundal, oricum nu prea stiu eu cine ce pune.

2. Cine dicteaza ritmul petrecerii din spatele platanelor?
a) Sasha & Digweed rock my boat
b) Jef Mills rupe norma!
c) Villalobos, Luciano si Richie sunt zeii mei, as face orice pentru ei (*inimioare-inimioare*)
d) As da la schimb Pendulum si Roni Size pe LTJ Bukem oricand
e) Armin, Tiesto si Paul Van Dyk all the way, Jose!

3. Cum iti place sa te batai?
a) Sunt mai mereu cu mainile pe sus, si fac tot felul de combinatii de miscari, dupa cum ma simt...
b) Dezlantui animalul din mine, ma agit si simt ritmul din fiecare incheietura
c) Dau din coate si ma plimb de pe un picior pe altul, cool!
d) Dans rapid, mai mult din cap si uneori ma simt razboinic(a). Kick-push, kick-push. Yeah!
e) Mainile sus, capul spre spate, ochii inchisi, unduiri hipnotice... reverie!
f) Nu prea am un stil de dans, mai schitez cate un gest din cand in cand...

4. Pe unde iesi?
a) Kristal, Fratelli, La Mania, Bamboo, Posh...
b) Studio Martin, Kristal, Silver...
c) Session, The Gossip, petreceri underground, private, after-uri tarzii, dimineti suculente.
d) Test Point, Suburbia, Tralala si alte locatii obscure.
e) Sala Polivalenta, Arenele Romane, World Trade Plaza... cu cat e mai mare locul, cu atat mai bine.
f) Locatia e mai putin importanta, merg unde merg si prietenii mei.

5. Ce fel de toale dau tonul petrecerii?
a) Pour moi? O tinuta eleganta, tocuri, un maieut, o camasuta dincolo, fuste scurte sau pantaloni mulati, si o coafura deosebita.
b) Cele mai comode haine pe care le gasesc, doar ma duc sa dansez, nu sa fiu privit(a)!
c) Tenisi, pantaloni rupti, tociti, curele colorate, tricouri zapacite, o freza rebela. Ta-daa!
d) Multe haine colorate, combinate unele peste altele, dreads, genti si gentute atarnatoare, cu personalitati independente/multiple!
e) Un tricou cu numele idolului meu si/sau label-ului pe care il detine sau de care apartine. Restul nu conteaza.
f) Ochelari de soare, tricouri mulate simple, unis, pantofi. The usual.

6. Daca ai avea ocazia sa mergi la un festival din strainatate, pe care l-ai alege?
a) Creamfields ar fi...
b) I love Techno!
c) As renunta usor la un festival pentru o seara la DC10!
d) Sonar!
e) Trance energy sau Sensation!
f) Hmm, nu prea stiu eu festivalurile astea... depinde in ce tara sunt!

7. Ce muzica iti place sa asculti in masina sau acasa?
a) Muzica feelingoasa, ritmata si vesela.
b) Muzica plina de vitalitate si energie, care sa nu ma lase sa stau locului.
c) Un ritm destul de simplu, plat, cu inflexiuni ascutite si pe alocuri cu pasaje ritmate.
d) O muzica incarcata, cu un ritm cat mai rapid, agitata si putin dark.
e) O muzica placuta, melodioasa, relaxanta, nostalgica...
f) Muzica!

8. Unde te-ai duce de 1 mai la mare?
a) La Mania noaptea si la Kudos ziua!
b) Anul acesta aleg Gossip-ul de vara si poate Ultima Playa
c) Sunwaves all the way!
d) Aleg Vama, taramul pierzaniei...
e) Club Two, cel putin anul acesta
f) Eh, poate ma duc la Disco Tineretului in Costinesti.

9. Unde-ti place sa iesi ziua in oras?
a) La Loggia, la Tonka, prin cafenele si ceainarii
b) Ies oriunde e misto locul, daca au si mancare buna e si mai bine!
c) Ah, nu prea ies in baruri decat daca mixeaza Raresh sau cineva de genul. O ard pe la altii pe acasa in timpul zilei...
d) Nu prea ies, ascult seturile mele preferate si asa ma simt cel mai bine!
e) La Frame imi place sa merg, stau pe pernute si ascult muzica...
f) In baruri si terase de cartier, n-are sens sa merg pana in centru pentru o bautura.

10. Cum vezi persoana de langa tine in club?
a) User friendly, free and funky!
b) La dreapta am un ciudat si la stanga ce tip/a! *limba mi se deruleaza pe un spatiu de zece coti*
c) Amicii mei, aia cu dansul gainii!
d) E un tip cu rasta care e in filmul lui... Stau mai in spate, aia din fata au luat-o raznaaaa
e) O mare de oameni cu maini ridicate, ce spectacol!
f) Aoleu, uite-i si pe astia cu hausu lor de zici ca bate-n teava!


Si raspunsurile pe care cu totii le asteptati in timp ce stateati cu carnetelul si pixul in mana...

Majoritatea a (Asta mi-a iesit si mie si m-a cam nimerit, chiar daca nu prea cred in teste stiintifice de genul)

Stilurile care ti se potrivesc sunt cele usoare, groovy, funky. Incearca house, progressive, electro, piese cu multe vocaluri, instrumente si sunete. Groove-ul e cuvantul magic pentru tine, iar atitudinea funky e la putere! Ai o atitudine pozitiva si esti pus/a mereu pe party!

Majoritatea b

Inca din copilarie te jucai cu ciocane. Fie ca o bateai pe mama ta la cap sa te lase sa bati carnea ritmic, sau pe tatal tau sa bati cuie-n ceva ce nu are nevoie de cuie, tu ai fost mereu adeptul unui ritm clar, concis si zvelt. Jeff Mills nu mai are secrete pentru tine, iar Dave Clarke ramane unul dintre preferatii tai.

Majoritatea c

Tinzi spre latura minimalista a lucrurilor, in general. Orice stil contine cuvantul minimal e bun pentru tine. Ritmurile simple, fara excese de sunete n-au nici un secret pentru tine si gasesti mereu o modalitate de a le dansa.

Majoritatea d

Daca bass nu e, nimic nu e! Toba si bass.. adica.. da, ai ghicit! Drum`n`bass! And lots of it! Muzica asta scoate animalul din tine, nu te mai poti opri, vrei din ce in ce mai mult! Nu mai ai nevoie de altceva, te simti posedat de ritmul asta ce nu iti mai da pace!!

Majoritatea e

Tiesto este categoric eroul tau, chiar daca nu recunosti. Esti fan trance si iti plac petrcerile cu multi oameni. Nu accepti alt gen de muzica decat trance-ul si crezi ca restul nu se ridica la nivelul de artisti veritabili. Acum sincer, ce pierzi daca esti mai deschis? Mai arunca un ochi in jur, o sa descoperi lucruri noi!

Majoritatea f

Pentru tine nu conteaza foarte mult stilul muzical, tie iti place sa iesi cu prietenii, sa fie un fond muzical, sa ai pe ce dansa daca e cazul. Asculti radio-ul in masina sau pe caltulator si mai downloadezi din cand in cand cateva piese de care mai auzi pe la prieteni. Recomandarea noastra este sa mai incerci si alte stiluri decat cel electronic, poate gasesti ceva mai adecvat personalitatii tale. :)

Saturday, May 5, 2007

Keyword: bisericesc

Ok, m-am hotarat.

Imi place sa ma uit zilnic pe statistics.ro sa vad de pe unde mai ajunge lumea pe blogul meu si prin ce google search-uri. Printre unele cautari, cum ar fi "moda femei 90 colanti" (Really? Are you gonna wear that?) sau "jocuri cu barbie dar sa fie la dentist", dau peste inca o cautare relevanta: "www bisericesti". Astfel, dragii mei credinciosi, am o surpriza pentru voi:



Si, am pastrat pentru final cea mai buna poza:


Toate sunt facute saptamana trecuta, in cluj. Am mai intrat si eu printr-o catedrala pe acolo sa fac poze, ca sa nu zica mama ca m-am dus in cluj doar la baut. :)))

Primele sunt facute in catedrala catolica. Imi place super mult stilul gotic si ar fi fost interesant daca avea si gargoils pe acoperis. Dar nu cred ca era timpul lor pe atunci.

Ultima este facuta la pocneala, nici nu stiu pe ce strada era. Cred ca Universitatii.

Wednesday, May 2, 2007

ABM Advertising School

ABM Days

Pentru minti ascutite!*



Day 1. Client Service. Beatrice Danis.

Ok, recunosc, nu am prins ziua asta, dar as putea sa va povestesc ce am vazut prin Cluj. :)

Totusi, am auzit ca au fost niste referiri la blow jobs, nu stiu exact in ce context. Ceva cu negocieri. Ma voi interesa.

Day 2. Strategic Planning. Stefan Stroe.

Seminarul asta mi-a placut cel mai mult. Ne-a vorbit Stroe despre brand equity, insight, pozitionare si ne-a aratat cea mai premiata campanie de la Cannes in 2006 - Lynx (Axe) cu Lynxjet. Mi-a placut seminarul fiindca a fost o imbinare de teorie cu vizualizare de spoturi si la final practica. Am avut un mic task, de a veni in 20-30 de min cu niste solutii la problema mafiei parcarilor sau cum a formulat el pe blog ”Ce resorturi ar putea utiliza pentru a schimba prin comunicare problema femeilor agresate de mafia parcarilor”.

La inceputul seminarului, Stroe ne-a intrebat in ce departament am vrea sa lucram intr-o agentie de publicitate si cam 20 din 25 vroiam in departamentul de creativitate. Probabil din aceasta cauza in rezolvarea task-ului majoritatea s-au indreptat spre idei de spoturi, printuri si nu spre solutii. Majoritatea, nu toti.

Echipa mea mergea tot spre ideea de spot si chiar mi-a placut ideea tipului din echipa cu o gagica grabita, care parcheaza, iese din masina, se cauta in geanta, scoate cardul, iar in fata ei sta un mafiot la costum, premium style. Gagica trece cardul prin dispozitivul de citire si pleaca linistita, vazandu-si de treburile ei zilnice. La sfarsit, apare pe ecran "Vrei sa se ajunga la asa ceva?" Iar ca solutie propuneam un nr TelVerde si infiintarea unei "Politii a parcarilor" sau ceva in genul. Parca mai era o solutie, insa nu mi-o amintesc. Mie mi se pareau destul de obvious solutiile si nu ma asteptam sa fie luate in considerare. Insa, aparent lui Stroe i-au placut si a spus ca in cazul campaniilor sociale in general se merge pe denuntare.

Mi-au placut ideile colegilor de seminar; o tipa a venit cu ideea sensibilizarii manelistilor prin re-editarea manelei "Pumnii mei, minte nu are" in ceva de genul "Pumnii mei, minte nu are, in femeie nu se da ca e floare". Poate am mai stalcit-o, dar e criminala ideea. Alte solutii au fost inarmarea pana in dinti a femeilor sau semnarea unei petitii pentru un proiect de lege, cea din urma fiind chiar o propunere viabila.

In rest, avem si lectura suplimentara la seminarul asta. Chiar acum mi-am dloadat
Brand Failures: The Truth about the 100 Biggest Branding Mistakes of All Time.

Day 3. Adrian Docea. Brief de creatie.

Aici am invatat cam cum se scrie un brief. Am trecut prin misiunea unui brand, brand essence, viziune, valori, personalitate. Am mai invatat strategia GET TO BY. si ne-am straduit sa o aplicam in 2 cazuri. :) Al doilea caz a fost pe eugenie, un caz clasic, produsul care s-a vandut si continua sa se vanda fara nici un fel de promovare. Am ajuns la GET oameni fara bani, infometati (studenti) TO sa cumpere eugenia noastra, sa asocieze sunetul maruntisului cu eugenia (eugenia e aproape mok, mi-am cumparat azi cu 0,2 lei, maruntis) BY "o cumperi fara sa vrei". Si vroiam sa vindem feeling-ul ala special pe care-l ai cand tii o eugenie in mana si nu te poti abtine sa nu o rasucesti ca sa pocneasca. :) Chiar a fost foarte spontan din partea organizatorilor sa se duca pe moment sa ne cumpere eugenii. Am inteles ca intre timp a aparut si reclama la eugenie pe la tv, insa nu am reusit sa o vizionez. Dar e clar ca dupa seminarul asta am mancat eugenii in prostie.

Day 4 -

Day 5 -

Day 4 & 5 trebuiau sa se tina saptamana trecuta, insa tanti care trebuia sa tina seminar pe creatie nu a mai reusit sa ajunga si cum tot venea mini-vacanta de 1 mai, au amanat ambele seminarii pe saptamana asta. Insa din nou dezamagire, tanti respectiva a trimis mesaj cu 10 min inainte de seminar ca nu poate ajunge, cat despre day 5, aparent nici o agentie nu vroia sa tina un seminar pe BTL. :) Eh, pierderea lor. Nu erau pregatiti pentru noi. De aici mi-a venit ideea ca nu mai avem ascutitori.

Astazi ne-au spus care va fi proiectul de final. Aparent se pregateste lansarea XBOX la vara in Romania. Asociatia BOS colaboreaza cu Microsoft si vom primi brief-ul. Noi venim cu ideile, iar baietii de la Microsoft jurizeaza. Imi place tema, it's like sky is the limit.

Maine vom asista la prezentarea brief-ului si vom vizualiza spoturi la XBOX.


*Numai ca nu mai avem ascutitori