Thursday, May 10, 2007

Conference marathon

Ok, ultimul post din seria vizitelor la conferinte, revenirea la regular blogging.

Pe marti, am bifat ultima conferinta de la OC, De ce instrumente ai nevoie pentru a supravietui in lumea creativilor? Ok, Keep it simply silly am invatat de la Nick Hine, Creative Director, Saatchi & Saatchi. And that's true. O alta chestie pe care am retinut-o: "Find a POD and communciate it in a simple and entertaining way". Cum ar fi asta. :D De la Andrei Cohn, Creative la Cohn&Jansen - Ashley am invatat despre cele 2 tipuri de lucratori in publicitate, they call it advertisers. Adrian Botan, creative McCann, a raspuns la niste intrebari generale pe care fiecare noua generatie de oameni care merge la conferintele astea si le pune: cum e sistemul, cum dracu' ajung in sistem, cum se recruteaza cei mai buni publicitari. Pai, pe rand, ar fi: imperfect, e un mister, trial and error. Solutia - McCann Creative Mentorship.

Ok, nu pot spune ca nu a fost interesant, insa in acest timp prin Romana, in Aula ASE-ului era conferinta Blogul - o noua strategie in marketing, din cadrul Marketing Day, organizata de BOS. Eu am aflat de conferinta de abia a doua zi si ma ofticam citind numele invitatiilor: Razvan Matasel, Bogdana Butnar, Cristian Manafu, Dragos Novac si Radu Ionescu.

Cred ca organizatorii BOS au facut cateva greseli mari de au reusit sa stranga in sala la Marketing Day vreo 50 de oameni din cate am inteles, iar la Advertising Day tot cam atat, dar si aia din organizatia lor. In primul rand, perioada conferintelor a fost in acelasi timp cu OC. Am inteles ca s-au facut 20.000 de fluturasi pentru ABM Days. Ok, am si eu pe acasa vreo 5, am mai aruncat dintre ei, dar cred ca aveam cu totii si prin chiloti fluturasi de aia la cati s-au dat... am vazut cu totii posterele. De eveniment se stia, insa cred ca daca isi promovau invitatii mai bine, aveau mai mult succes. Cel putin, cu conferinta pe tema blogului, ar fi rupt in mod normal. Dar nimeni nu stia decat de tema, nu si de invitati, asa ca au preferat OC.

Cat despre Advertising Day, cum spuneam, cam gol prin sala, a fost totul o discutie amicala si nu prea au fost prezentari. Cel mai mult mi-a placut Tzugu (Alexandru Dumitrescu), de la McCann. Nu a venit cu nimic pregatit, dar a inceput sa ne povesteasca despre sprite si de aici au generat diverse discutii. Super tare tipul.

In rest, ah, am observat prin diverse conferinte redundanta cuvantului sexy. Let me put it... it's not sexy to use sexy in a sentence. Se folosea cuvantul asta cand eram noi pe la inceput de liceu. Acum toti astia de prin industria publicitatii il folosesc. Soooo 5 years ago. Stay tuned, guys! :))

De acum imi voi scrie un eseu pe maine la Economie Europeana, pe tema celor 4 libertati de circulatie (persoane, marfuri, servicii, capitaluri), daca functioneaza ele sau nu. Dar ca sa puteti dormi linistiti, va si raspund. Functioneaza partial. :)

Va las cu bine.

0 comentarii: