Wednesday, April 18, 2007

Campanie cu final neasteptat

In situatia ipotetica in care ai vedea ceva de genul pe jos:

... probabil te-ai gandi ca a dat norocul peste tine. Te apleci, il ridici, te uiti la el si iti spui "Deh, alt gablont". Dar stai! Ce scrie aici? "Choose only things that last a lot..." Hmmm... tentant. Dar din nou. Ce e aici? In interiorul inelului este sris un link (cu laser, by the way). Curiozitatea deja te macina. Restul zilei grabesti toate treburile pentru a ajunge acasa in fata calcului. Intri pe net, tastezi www... si surpriza.

Din ciclul reclamelor cu final neasteptat...

Un ambient* pentru un sortiment de lapte care rezista pana la 26 de zile de la imbuteliere, numit Più Giorni sau mai multe zile, pe romana. Tricky one. :)

______________________

* ambient media - termen folosit pentru a descrie gama de forme neconventionale de advertising exterior – de la vederi, pana la reclame pe dopuri, bilete de autobuz si bonuri, pana la avioane. (IQAds)

Courtesy of

3 comentarii:

Anonymous said...

si un link catre reclama?

Adinaaa said...

Ce reclama? :)) Nu am gasit nimic de genul. Era doar faza cu inelele drept o idee interesanta. :)

Anonymous said...

pai de unde e faza?