Saturday, March 3, 2007

Ce ai scrie pe pancarta unui cersetor invalid din Piata Romana?


Gata, am trecut de partea introductiva, de acum pot posta in liniste. Mi-era oarecum sa trec direct in paine.

Completam zilele trecute chestionarul asta pentru Teach Me de la AdRevolution 2 si era o intrebare: "Ce ai scrie pe pancarta unui cersetor invalid din Piata Romana?" si ma gandeam "Maaaama, dar ce-ar fi sa le facem campanii de publicitate si cersetorilor de acum?" Suna cam imoral, dar aparent tara o duce atat de bine, incat viata de trai a crescut considerabil daca cersetorii au trecut de la nevoile de subzistenta la nevoi elevate. Mi se pare incredibil. Mergeam acum cateva luni cu metroul de la Gorjului spre Eroilor si se urca un cersetor, isi spune povestea pe care am mai auzit-o si la altii inaintea lui, colecteaza banii si cand termina, ii suna telefonul. Raspunde "Da. Bine. Ne vedem acolo in juma de ora". Un alt exemplu ar fi ca a ajuns un preten de-al meu dintr-o pura coincidenta intr-un bar dintr-un sat si a venit un cersetor vai de capul lui la masa. Impresionat, i-a dat copilului 10.000 de lei. Pustiul a luat banii, a iesit, a oprit primul taxi, s-a urcat in el si a plecat. Pai la asemenea viata, mai este mult pana sa contacteze o agentie de publicitate sa le faca o campanie? Desigur, campanii individuale. Deh... partea cu "o mana intinsa care nu spune o poveste nu primeste pomana" au inteles-o demult, cred ca au inteles cum merge si mecanismul concurentei... cat mai este pana sa isi faca si campanii?

Nu mai are rost sa vorbesc despre asta. Filantropica ramane unul dintre cele mai tari filme romanesti. Sunt sigura ca tot are un sambure de adevar in el si ca cersetoria e o intreaga industrie.

Ce-am scris pana la urma? "La nunta mea nu voi putea dansa..." Varianta initiala a fost "Gandeste-te ca la nunta mea nu voi putea dansa..." vrand ca prin primul verb sa captez atentia, dar m-am gandit ca un trecator prin Romana nu are atata timp de lectura.

0 comentarii: